Trött!

Just nu sitter jag i soffan och är hur trött som helst!
De blir så av att va med Oliwia;) Men vi har haft otroligt kul de här två dagarna. Igår bakade vi en typ marängpaj som såg hur god ut som helst i receptet. Men tror ni våran gjorde de?
Nä, bränd maräng var inte någon höjdare! Vi råkade ha den i ugnen nån sekund för länge;) Jag står vid diskbänken och diskar lite, helt plötsligt säger jag "det luktar lite bränt" Och oliwia kollar i ugnen! Så skriker hon typ JUNIA eller nått! Sen gick brandlarmet och de kunde vi inte få av så mysan blev typ helt galen. Så vi fick ta ut batteriet.
Så de vart inge fika för oss;)
Idag har de inte hänt nå kul, trök skola idag men det är torsdag och imorgon fredag och helg!
Men idag har ju mamma och dom kommit hem och då har jag inget att ta hand om så kanske därför jag är trött ;)
Imorgon är det också en ganska tråkig dag men slutar ganska tidigt så det är bra!
Då ska jag väl städa eftersom min bror inte kan städa på 6 veckor!! :o Lyllos han!:(
Nu ska jag inte skriva mer. Eller jo en sak, imorgon slänger vi ut julgranen och så får vi äta vårt pepparkakshus som är så fint ;)
Och en till sak, jag saknar Oliwia lite såhär på kvällen det känns liksom lite tomt utan älskling;) ...♥

MM med jordgubbar!
//Junia♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0