Söndag..

Söndagar är aldrig roliga, man har inget att göra så man degar bara hela dagen, helgen är över och skola imorgon...
Idag har jag somsagt inte gjort någonting, har bara gått runt i min one piece, sen har jag bakat muffinsar till mamma som hon ska ha på sitt jobb denna vecka. Sen har jag hunnit måla mina naglar.
Imorgon är de skola som vanligt och vi har ganska tråkiga lektioner förutom elevens val, men jag vet inte än vad jag ska ha förnågot. Har inte fått veta de än.
Hoppas på att denna vecka går fort, men vi går inte på onsdag, eller då ska vi till högberget och prova på progam. Jag har valt SA för jag vet nästan helt säkert att jag ska gå det. Med inriktning media. Är nog ganska roligt tror jag.
Nu ska jag fortsätta mysa omkring i onepiecen....
Ha en rolig kväll allihopa!
WARP T YULLI LILAC
Typ såhär ser min one piece ut !
//Junia♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0