Oh it´s monday!

Och ännu en skolvecka har börjat!
Känner mig inte så pepp denna vecka... Känner liksom inte för skola nu.
Men idag hade vi iaf elevensval som va de roligaste på dagen. Jag hade syslöjd med typ 2 andra ;) Var ganska bra för då kan man få mycke hjälp och en bra arbetsro!
Efter skolan va jag me Oliwia och gymma, sköööönt de va ;)
När jag kom hem lagade jag lite tacos och sen åt vi.
Nyss har jag duschat och satt på mig min one piece! Underbart!
Imorgon skola sen inge kul, kanske måste plugga lite men vet inte vad :o
See you later alligator!

Så alla och även jag ska bli lite glada :)
//Junia♥

Kommentarer
Postat av: stefan

jag har plutläppar.

2012-02-06 @ 16:30:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0