Myser!

Jag och oliwia sitter just nu i soffan och myser i våra onepiecar. Sååååå gosigt!
Sitter med en varsin dator i knäet och njuter av det underbara livet nu när skolan börjat.
Körde hårt redan idag, slutade halv 4 och ja sen gick jag hem eller efter halva vägen fick jag skjuts. Skjutsade mamma till tågstationen, åkte hem, stängde alla fönster och sen var man isolerad.
Fast Oliwia kom som min räddning efter nåra minuter. Vi gick ut med mysan när hon hade ätit och vi har nyss ätit en romantisk middag som bestod av pommes frites, vegetarisk schnitzel och beasås. MUMS!
Nu ska vi chilla lite mer och sen kanske sova lite.


Halsband från konfirmationen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0