Home!

Nu är jag hemma och är ganska mätt för hos farmor bjuds man på världens fika varje gång. Inte bra för magen men det händer ju inte så ofta+ att jag ska verkligen träna efter lovet! Ska bli skönt faktiskt. Känner för det!
Idag händer ingenting precis som de andra dagarna så jag är ganska uttråkad! Ville åka till Borlänge idag för behöver verkligen kläder, men det var ingen som ville med så jag får vara utan kläder!
Vill verkligen shoppa! :(
Kanske kan ta en tur på stan imorgon med någon men det finn typ inget i våran lilla stad. Så det är nog ingen idé....
Ingen som vill med till Borlänge imorgon?
Annars imorgon vet jag inte vad som händer.



Tallinn- juni 2011
//Junia♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0