Hemma!

Kom hem igår eftermiddag så har varit hemma en stund men nu skriver jag! Igår när vi kom hem så gick vi ut och åt och berättade för pappa vad vi har gjort sen när vi kom hem så somna jag typ eller sov typ halv 10. Idag då har jag varit och sjungit och nu har jag haft mask och druckit te. Ska ta och läsa lite no snart då jag var bort när dom gjorde de i fredags så jag ska göra den imorgon tror jag om hon kommer ihåg det ;)
Neee ska väl titta lite till på data skärmen och sen börja läsa! Kram♥

har inga bilder och we♥it funkar inte så det får bli någon som låg i datorn ;)


Kommentarer
Postat av: lisa e

Va häftigt att båda ni fyller år i april! 8:e och 22:a eller? :)

ha trevlig dag!

2012-02-06 @ 16:31:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0