Handboll!

Har nyss kommit hem från Borlänge och ett besök på Hagagymnasiet. Grymt fin skola och bra överhuvudtaget som man såg nu iaf! Vill verkligen gå där men får jag det för mina föräldrar?
Nä, de tycker jag ska gå här, men det vill inte jag. Eller det finns både fördelar och nackdelar med Haga.De värsta är att man måste åka..
Men nu ska vi snacka om nått annat. Jo just nu sitter jag och kollar handboll och käkar lite popcorn! Oops, jag som skulle bli nyttig. Fast popcorn kan väl inte vara så onyttigt?
Idag har jag lärt mig och virka om någon ville veta!
Imorgon ingen skola och då är jag glad! För jag hoppas vi inte ska ha lektioner ;)
Nu ska jag mysa i min onepiece som jag gör alla kvällar! Alltså den är mitt bästa köp ever! Den är som min lilla bebis!! Jag vill nog begravas i en fin äkta one piece! Äkta ska den vara så jag får känna mig lyxig nån gång i livet! ;)

Random ful kanin med bodylotion!
//Junia♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0