God morgon !

Eller god dag eftersom jag har varit vaken ganska länge ;)
Mamma väckte mig typ halv 9 ovh frågade om vi skulle till Borlänge. Jag svarade ja och gick upp, åt frukost och klädde på mig. Sen åkte vi. När vi kom fram gick vi till team sportia och skulle byta min one piece till en större storlek. Men det fanns inga kvar så då letade vi på typ alla affärer men de fanns inga! Så nu är jag depprimerad! Inge mys för mig inte!
Sen åkte vi typ hem. Så var bara där i typ en och en halv timme.
Nu är jag hemma och ska snart äta lite mat, sen har jag inga planer för dagen.

Tumblr_lwn7r2ow0h1qh81keo1_500_large

Såhär vill jag att det ska se ut ute, men här är det bara grönt,kallt och blåsigt! Hur är vädret hos er? Jag hoppas några av er har snö iaf!
//Junia♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0